1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Boomerang Média új reklámeszközt vezet be augusztusban az indoor piacon. Az új formátum: poháralátét, a freecardhoz hasonlóan figyelemfelkeltő és megbízható reklámhordozó.

Formai rugalmasságának köszönhetően.sokféle kreatív megoldással párosítható. Az új termék alapkoncepciója megegyezik a freecardéval: a fogyasztók önszántukból veszik el és használják a terméket -akár otthon is- így az mentes a negatív reklámhatástól. A poháralátétek a Boomerang, Horeca hálózatában kerülnek terjesztésre, a freecard állványokban, vagy az asztalokon. A külföldön már jól bevált poháralátéteket rendszeresen használják a hirdetők, különleges formája miatt hatékony támogatója a hagyományos médiáknak. A legaktívabban hirdető sörös brandeken kívül eddigi külföldi referenciák: Campari, Vodafone, Telfort, Ballantines, Pisang, Ambon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!