2002. július 25. 06:46

A Boomerang Média új reklámeszközt vezet be augusztusban az indoor piacon. Az új formátum: poháralátét, a freecardhoz hasonlóan figyelemfelkeltő és megbízható reklámhordozó.

Formai rugalmasságának köszönhetően.sokféle kreatív megoldással párosítható. Az új termék alapkoncepciója megegyezik a freecardéval: a fogyasztók önszántukból veszik el és használják a terméket -akár otthon is- így az mentes a negatív reklámhatástól. A poháralátétek a Boomerang, Horeca hálózatában kerülnek terjesztésre, a freecard állványokban, vagy az asztalokon. A külföldön már jól bevált poháralátéteket rendszeresen használják a hirdetők, különleges formája miatt hatékony támogatója a hagyományos médiáknak. A legaktívabban hirdető sörös brandeken kívül eddigi külföldi referenciák: Campari, Vodafone, Telfort, Ballantines, Pisang, Ambon.