1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Boomerang Média új reklámeszközt vezet be augusztusban az indoor piacon. Az új formátum: poháralátét, a freecardhoz hasonlóan figyelemfelkeltő és megbízható reklámhordozó.

Formai rugalmasságának köszönhetően.sokféle kreatív megoldással párosítható. Az új termék alapkoncepciója megegyezik a freecardéval: a fogyasztók önszántukból veszik el és használják a terméket -akár otthon is- így az mentes a negatív reklámhatástól. A poháralátétek a Boomerang, Horeca hálózatában kerülnek terjesztésre, a freecard állványokban, vagy az asztalokon. A külföldön már jól bevált poháralátéteket rendszeresen használják a hirdetők, különleges formája miatt hatékony támogatója a hagyományos médiáknak. A legaktívabban hirdető sörös brandeken kívül eddigi külföldi referenciák: Campari, Vodafone, Telfort, Ballantines, Pisang, Ambon.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!