Nagy várakozás előzte meg a világ legnagyobb élelmiszeripari konszernének döntését, melyik céghez kerülnek az európai médiamegjelenéssel kapcsolatos feladatok. Csak Nagy-Britanniában 205 millió font az Unilever brandjeivel kapcsolatos kreatív teendőkre szánt keret.
A tizenöt országra kiterjedő médiatervezési és -vásárlási feladatokat végül a MindShare nyerte el. A nyertes cég legfőbb riválisa a tenderben a Carat volt. A cég eddigi európai ügynöksége, az Initiative Media már a versengés elején kiesett a lehetséges megbízottak köréből. A MindShare megbízatása jövő év január elsejétől lép életbe.
A Kreatív Online információi szerint az Unilever Magyarország egyelőre nem értesítette hazai partnerét, az Initiative Mediát a változásról.
(Menedzsment Fórum)
Új kézben az Unilever európai médiamegbízatása
A MediaWeek tudósítása szerint az Unilever 555 millió font, azaz mintegy 1 milliárd euró értékű európai médiamegbízatása a MindShare ügynökséghez került.