1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MediaWeek tudósítása szerint az Unilever 555 millió font, azaz mintegy 1 milliárd euró értékű európai médiamegbízatása a MindShare ügynökséghez került.

Nagy várakozás előzte meg a világ legnagyobb élelmiszeripari konszernének döntését, melyik céghez kerülnek az európai médiamegjelenéssel kapcsolatos feladatok. Csak Nagy-Britanniában 205 millió font az Unilever brandjeivel kapcsolatos kreatív teendőkre szánt keret.

A tizenöt országra kiterjedő médiatervezési és -vásárlási feladatokat végül a MindShare nyerte el. A nyertes cég legfőbb riválisa a tenderben a Carat volt. A cég eddigi európai ügynöksége, az Initiative Media már a versengés elején kiesett a lehetséges megbízottak köréből. A MindShare megbízatása jövő év január elsejétől lép életbe.

A Kreatív Online információi szerint az Unilever Magyarország egyelőre nem értesítette hazai partnerét, az Initiative Mediát a változásról.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!