Az új kommunikációs vezető legfontosabb feladatai közé a külső és belső kommunikáció szervezése és irányítása, azon belül is a vállalat és az általa létrehozott innovatív termékek, szolgáltatások ismertségének és presztízsének emelése tartozik. A vállalatvezetés célja, hogy a cég kommunikációja a jövőben az infokommunikációs iparágban az általa elfoglalt vezető szereppel összhangban, megfelelő minőségben és mennyiségben valósuljon meg.
Király Béla 43 éves, diplomáit a 90-es évek elején a Gödöllői Agrártudományi Egyetem főiskolai karán, ezt követően a Külkereskedelmi Főiskola külgazdasági és nemzetközi marketing szakán szerezte. Különböző cégek marketingpozíciói után 1997-től a Siemens Rt. Mobiltelefonok üzletágának a marketingvezetője, később az üzletágvezetője volt. 2005 tavaszától pályáját a privát szférában folytatta és saját marketingcégében tevékenykedett.
mfor.hu