Megújult külsővel került polcokra a Bonaqu, a Coca-Cola Magyarország ásványvízmárkája. A termék kampánya során azt is célul tűzték ki, hogy a vízfogyasztást is népszerűsítsék. A reklámokat a Publicis készítette, a PR-kommunikációt a Well Reklám és PR Ügynökség végzi.
Magyarországon a 60-as években a csapvíz fogyasztása mellett csak 2-3 liter palackozott víz fogyott fejenként és évenként. Ez a szám az ezredfordulóra csaknem húszszorosára emelkedett, évente mintegy 40 liter ásványi anyagokkal dúsított víz fogy, de ez még mindig messze elmarad néhány nyugati ország fogyasztásától, azoknak csupán kétötöde.
A Coca-Cola Magyarország nagy hangsúlyt fektetett a magyarországi vízfogyasztási szokások felmérésére, a Bonaqua májusi újrabevezetése ezen kutatások eredményein alapul. A megújult külsejű Bonaqua 0,5 l-es és 2 l-es nem visszaváltható műanyag, egyedi tervezésű, csepp alakú palackban kerül a polcokra. A különleges palack mellett a Bonaqua új címkéje is a fogyasztók ízlésének megfelelően került megtervezésre. A Bonaqua újrabevezetését a cég széles körű reklámkampánnyal támogatja, ami a következőkből áll: TV, nyomtatott sajtó, POP anyagok - rúdárjelző, árjelző, matrica, poszter, polcárjelző, hűtőmatrica, promóciós tájékoztató, papír display, asztali sátor - valamint Bonaqua hűtő, Bonaqua italautomata, Bonaqua polc és McDonald’s hűtő. A Bonaqua és a McDonald’s kapcsolata azért is különleges, mert az együttműködés révén a Coca-Cola Magyarország egy újabb terméke kapcsolódik össze a jól ismert gyorsétterem hálózattal.
A társadalom figyelmét felhívó munkájához a Coca-Cola Magyarország újszerű megoldást választott. A cég kutatásai igazolták, hogy a Bonaqua női célcsoportja nagyon szívesen fogadja neves szakértők napi tanácsadását. A Coca-Cola Magyarország ezért felkért két nagynevű szakembert a táplálkozástudomány, illetve a szépségápolás területéről, hogy az ő segítségükkel jusson el a kozmetikusokhoz és a szépségápolással foglalkozó szakemberekhez. A szakértők egyike Dr. Martonné Lukács Ágota, aki a következőket mondta: "A folyadékok fontos szerepet játszanak a szervezet megfelelő méregtelenítésében, és a tápanyagokat az izmokhoz és belső szervekhez továbbítják. A megfelelő mennyiségű folyadék bevitele pedig nemcsak belsőleg van hatással az emberi szervezetre, hanem külsőleg is." A fent említett számos ok mellett fontos, hogy a Coca-Cola Magyarország friss, tiszta ízű palackozott vize, a Bonaqua korlátlan mennyiségben, minden nap fogyasztható. A vásárló pedig mindezért cserében belső harmóniát és az egészséges élet alapjait kapja.
Új köntösben a Bonaqua
Megújult külsővel került polcokra a Bonaqu, a Coca-Cola Magyarország ásványvízmárkája. A termék kampánya során azt is célul tűzték ki, hogy a vízfogyasztást is népszerűsítsék.