3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megújult külsővel került polcokra a Bonaqu, a Coca-Cola Magyarország ásványvízmárkája. A termék kampánya során azt is célul tűzték ki, hogy a vízfogyasztást is népszerűsítsék.

Megújult külsővel került polcokra a Bonaqu, a Coca-Cola Magyarország ásványvízmárkája. A termék kampánya során azt is célul tűzték ki, hogy a vízfogyasztást is népszerűsítsék. A reklámokat a Publicis készítette, a PR-kommunikációt a Well Reklám és PR Ügynökség végzi.

Magyarországon a 60-as években a csapvíz fogyasztása mellett csak 2-3 liter palackozott víz fogyott fejenként és évenként. Ez a szám az ezredfordulóra csaknem húszszorosára emelkedett, évente mintegy 40 liter ásványi anyagokkal dúsított víz fogy, de ez még mindig messze elmarad néhány nyugati ország fogyasztásától, azoknak csupán kétötöde.

A Coca-Cola Magyarország nagy hangsúlyt fektetett a magyarországi vízfogyasztási szokások felmérésére, a Bonaqua májusi újrabevezetése ezen kutatások eredményein alapul. A megújult külsejű Bonaqua 0,5 l-es és 2 l-es nem visszaváltható műanyag, egyedi tervezésű, csepp alakú palackban kerül a polcokra. A különleges palack mellett a Bonaqua új címkéje is a fogyasztók ízlésének megfelelően került megtervezésre. A Bonaqua újrabevezetését a cég széles körű reklámkampánnyal támogatja, ami a következőkből áll: TV, nyomtatott sajtó, POP anyagok - rúdárjelző, árjelző, matrica, poszter, polcárjelző, hűtőmatrica, promóciós tájékoztató, papír display, asztali sátor - valamint Bonaqua hűtő, Bonaqua italautomata, Bonaqua polc és McDonald’s hűtő. A Bonaqua és a McDonald’s kapcsolata azért is különleges, mert az együttműködés révén a Coca-Cola Magyarország egy újabb terméke kapcsolódik össze a jól ismert gyorsétterem hálózattal.

A társadalom figyelmét felhívó munkájához a Coca-Cola Magyarország újszerű megoldást választott. A cég kutatásai igazolták, hogy a Bonaqua női célcsoportja nagyon szívesen fogadja neves szakértők napi tanácsadását. A Coca-Cola Magyarország ezért felkért két nagynevű szakembert a táplálkozástudomány, illetve a szépségápolás területéről, hogy az ő segítségükkel jusson el a kozmetikusokhoz és a szépségápolással foglalkozó szakemberekhez. A szakértők egyike Dr. Martonné Lukács Ágota, aki a következőket mondta: "A folyadékok fontos szerepet játszanak a szervezet megfelelő méregtelenítésében, és a tápanyagokat az izmokhoz és belső szervekhez továbbítják. A megfelelő mennyiségű folyadék bevitele pedig nemcsak belsőleg van hatással az emberi szervezetre, hanem külsőleg is." A fent említett számos ok mellett fontos, hogy a Coca-Cola Magyarország friss, tiszta ízű palackozott vize, a Bonaqua korlátlan mennyiségben, minden nap fogyasztható. A vásárló pedig mindezért cserében belső harmóniát és az egészséges élet alapjait kapja.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!