A Burst által kezelt blogok összesen havi kilencmillió oldalletöltést produkálnak, amely önmagában is számottevő, de a hirdetők egyébként is egyre jobban érdeklődnek a hagyományostól eltérő hirdetési felületek iránt, írja a Clikz.com. Az árak többségének meghatározásakor a CPM-et, vagyis az ezer oldalletöltésre eső költséget veszik figyelembe, de néhány hirdető esetében a CPC, azaz az egy kattintásra eső költség számít majd a kalkulációnál. Az ügynökség lehetővé teszi a hirdetési felület földrajzi hely vagy tartalom alapján történő kiválasztását is.
Az adatbázisban szereplő blogok tulajdonosai egy listát kapnak az oldaluk potenciális hirdetőiről, valamint a tervezett hirdetésekről, így eldönthetik, vállalják-e a közzétételét. Azt is ők határozzák meg, az oldalon belül hol helyezik el azt.
Menedzsment Fórum
Új közvetítő csatorna blogreklámozóknak
A Burst Media hirdetési hálózat elindította új, blogokkal foglalkozó alvállalkozását, amelynek első hirdető ügyfele a Kyocera Wireless mobilszolgáltató. A Burst Media szolgáltatásával az online hirdetők az adatbázisban található több mint húsz blogon helyezhetik el reklámjaikat.