1p

A Burst Media hirdetési hálózat elindította új, blogokkal foglalkozó alvállalkozását, amelynek első hirdető ügyfele a Kyocera Wireless mobilszolgáltató. A Burst Media szolgáltatásával az online hirdetők az adatbázisban található több mint húsz blogon helyezhetik el reklámjaikat.

A Burst által kezelt blogok összesen havi kilencmillió oldalletöltést produkálnak, amely önmagában is számottevő, de a hirdetők egyébként is egyre jobban érdeklődnek a hagyományostól eltérő hirdetési felületek iránt, írja a Clikz.com. Az árak többségének meghatározásakor a CPM-et, vagyis az ezer oldalletöltésre eső költséget veszik figyelembe, de néhány hirdető esetében a CPC, azaz az egy kattintásra eső költség számít majd a kalkulációnál. Az ügynökség lehetővé teszi a hirdetési felület földrajzi hely vagy tartalom alapján történő kiválasztását is.

Az adatbázisban szereplő blogok tulajdonosai egy listát kapnak az oldaluk potenciális hirdetőiről, valamint a tervezett hirdetésekről, így eldönthetik, vállalják-e a közzétételét. Azt is ők határozzák meg, az oldalon belül hol helyezik el azt.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!