A múlt év novemberében létrejött DDB Innovation Team csapatához csatlakozott Balogh Zsolt. A szakember 12 évet töltött a Leo Burnettnél, ahol többek között olyan ügyfelek márkáin dolgozott, mint a P&G, a Telenor, a Coca-Cola és a Samsung.
Tordai Péter a DDB vezető kreatívigazgatója Balogh Zsolt kinevezése kapcsán azt mondta, hogy senior art directorként talán a legtöbb jelentős díjat ő nyerte, elsősorban úttörő, újító megoldásaival, például Cannes-ban a cyber kategóriában bronz oroszlánt kapott, de EFFIE, New York Festivals és persze számtalan Aranypenge elismerés birtokosa is.
Balogh Zsolt így nyilatkozott az átigazolásáról: "Az elmúlt 12 évben végzett rengeteg projekt során kifort bennem, hogy mi az ami a reklámon belül a legjobban érdekel, ami nekem a legjobban fekszik – az új kommunikációs lehetőségek és megoldások, formátumok keresése és fejlesztése. A DDB-nél ezentúl erre a területre koncentrálhatok. Mindig is szimpatikus volt a DDB légköre, a sok-sok nemzetközi kreatív elismerés, az Innvation Team felállásával pedig egy olyan jövőképet rajzoltak fel, ami rendkívül inspiráló számomra."
További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.