Szeptemberben indul a citrom ízű, üvegben és dobozban egyaránt kapható szénsavas ital kampánya, mely 1996-os megjelenése óta még soha nem változtatott arculatán. Az új logóval és grafikai megoldásokkal jelentkező frissítő a XXI. század hangulatát idézi. A vállalat palettáját barackos-citromos és fekete cseresznyés ízű készítményekkel kívánja bővíteni.
[ajanlo=173][igazitas=left/]A 39 éve a piacon lévő Fresca termékcsalád arculatváltása olyan, a piacon már meglévő diétás termékek népszerűsítésével áll összefüggésben, mint a diétás kólák közé tartozó Splenda édesítővel készített Coca-Cola Zero, melynek íze - hirdetői szerint - kalóriamentessége ellenére vetekszik a hagyományos kóláéval.
A vállalat sikerének egyik kulcsa, hogy egyre inkább nyit az egészségtudatos vásárlók irányába. A megszokott, cukrozott italok helyett előtérbe kerülnek az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes készítmények, mint a csökkentett cukortartalmú gyümölcslevek vagy az ízesített vizek. A Frescaval olyanokat is elérhetünk, akik íz és kalória tekintetében nem hajlandók kompromisszumot kötni, jelentette ki a Coca-Cola észak-amerikai elnöke. A szeptemberi bevezetést kísérő kampányban a Fresca-t, a nyugodt pillanatok élvezetének forrásaként kívánják tudatosítani a vásárlókban.
Menedzsment Fórum
Új külsőt kap a diétás Coca-Cola termék
Arculatot vált a Coca-Cola család citrom ízű, szénsavas terméke, a Fresca. Az imázzsal az egészségtudatos, kalória fóbiás vásárlóközönséget kívánják célba venni.