2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Arculatot vált a Coca-Cola család citrom ízű, szénsavas terméke, a Fresca. Az imázzsal az egészségtudatos, kalória fóbiás vásárlóközönséget kívánják célba venni.

Szeptemberben indul a citrom ízű, üvegben és dobozban egyaránt kapható szénsavas ital kampánya, mely 1996-os megjelenése óta még soha nem változtatott arculatán. Az új logóval és grafikai megoldásokkal jelentkező frissítő a XXI. század hangulatát idézi. A vállalat palettáját barackos-citromos és fekete cseresznyés ízű készítményekkel kívánja bővíteni.

[ajanlo=173][igazitas=left/]A 39 éve a piacon lévő Fresca termékcsalád arculatváltása olyan, a piacon már meglévő diétás termékek népszerűsítésével áll összefüggésben, mint a diétás kólák közé tartozó Splenda édesítővel készített Coca-Cola Zero, melynek íze - hirdetői szerint - kalóriamentessége ellenére vetekszik a hagyományos kóláéval.

A vállalat sikerének egyik kulcsa, hogy egyre inkább nyit az egészségtudatos vásárlók irányába. A megszokott, cukrozott italok helyett előtérbe kerülnek az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes készítmények, mint a csökkentett cukortartalmú gyümölcslevek vagy az ízesített vizek. A Frescaval olyanokat is elérhetünk, akik íz és kalória tekintetében nem hajlandók kompromisszumot kötni, jelentette ki a Coca-Cola észak-amerikai elnöke. A szeptemberi bevezetést kísérő kampányban a Fresca-t, a nyugodt pillanatok élvezetének forrásaként kívánják tudatosítani a vásárlókban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!