2p

Arculatot vált a Coca-Cola család citrom ízű, szénsavas terméke, a Fresca. Az imázzsal az egészségtudatos, kalória fóbiás vásárlóközönséget kívánják célba venni.

Szeptemberben indul a citrom ízű, üvegben és dobozban egyaránt kapható szénsavas ital kampánya, mely 1996-os megjelenése óta még soha nem változtatott arculatán. Az új logóval és grafikai megoldásokkal jelentkező frissítő a XXI. század hangulatát idézi. A vállalat palettáját barackos-citromos és fekete cseresznyés ízű készítményekkel kívánja bővíteni.

[ajanlo=173][igazitas=left/]A 39 éve a piacon lévő Fresca termékcsalád arculatváltása olyan, a piacon már meglévő diétás termékek népszerűsítésével áll összefüggésben, mint a diétás kólák közé tartozó Splenda édesítővel készített Coca-Cola Zero, melynek íze - hirdetői szerint - kalóriamentessége ellenére vetekszik a hagyományos kóláéval.

A vállalat sikerének egyik kulcsa, hogy egyre inkább nyit az egészségtudatos vásárlók irányába. A megszokott, cukrozott italok helyett előtérbe kerülnek az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes készítmények, mint a csökkentett cukortartalmú gyümölcslevek vagy az ízesített vizek. A Frescaval olyanokat is elérhetünk, akik íz és kalória tekintetében nem hajlandók kompromisszumot kötni, jelentette ki a Coca-Cola észak-amerikai elnöke. A szeptemberi bevezetést kísérő kampányban a Fresca-t, a nyugodt pillanatok élvezetének forrásaként kívánják tudatosítani a vásárlókban.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!