Az eseményen elhangzott: a fejlesztés 800 millió forintba került, ebből 236 millió forintot uniós forrásból fedeztek. A 2006 őszén átadott négyezer, és a tavaly avatott ötezer négyzetméteres raktárcsarnok mellé épített újabb rész a soproni telephely bővítésének utolsó fázisa, amely öt hónap alatt készült el.
Kerekes Gábor vezérigazgató az MTI érdeklődésére azt közölte: a Sopron keleti végén, a 84-es út mellett álló logisztikai központ ezentúl 80-100 kamion kiszolgálására alkalmas az eddig napi 40-60 helyett. Május közepén, nem sokkal az építési munkálatok kezdete után a vezérigazgató már elmondta az az MTI-nek, hogy az új terminál különlegessége a crossdock rendszer; a már meglévő épületek két, illetve három rakodóállomásával szemben itt nyolc lesz, ez megkönnyíti a rövid ideig - akár csak pár óráig - itt álló szállítmányok átrakodását.
Tájékoztatása szerint a két évtizede működő, időközben holdinggá alakult szállítmányozó társaság tavalyi forgalma 4,6 milliárd forint volt, amelynek zömét a szállítmányozás adta. A 2006 nyarán megnyitott soproni logisztikai központ már indulása évében nullszaldóval zárt, s esztendők óta nyereséges. Megjegyezte: a társaság mintegy 110 saját és körülbelül ugyanennyi alvállalkozói kocsival szállítmányoz, jellemzően Ausztriába, Francia-, Német- és Olaszországba, valamint Svájcba.
MTI