Egészen újfajta hirdetési technológiát dolgozott ki egy magyar cég, amely a hivatalos bemutatás után értékesíteni szeretné az erre szolgáló eszközt – számolt be a Napi Gazdaság.
A találmány lényege: egy ballonra belülről vetítik rá a reklámokat. A gömb felülete három részre osztható, egymástól független és egybefüggő forgó feliratok vetítése is elképzelhető. A köztéri reklámozást forradalmasíthatja az az új magyar találmány, amelyet most jegyeznek be a szabadalmi hivatalnál. A megoldás lényegében egy már használt, de újdonságnak számító köztéri reklámfelületre, a gázzal töltött ballonra alapul. A reklámfeliratot ez esetben nem kívülről festik vagy nyomtatják rá a ballonra, hanem belülről 360 fokos szögben, a felületet maximálisan kihasználva vetítik ki.
A találmány ötletét eredetileg azért védette le egy befektetői csoport, hogy azt később értékesítse, ám úgy döntöttek, hogy a kivitelezésbe is belevágnak. A tervek szerint szeptember második felében eresztik fel első hivatalos útjára a gömböt, amely a tesztelések alatt jól vizsgázott - mondta lapunknak Halmi Gergő, a Sky Light Kft., a találmányt kivitelező cég egyik tulajdonosa. A héliummal töltött ballon elkészítésébe több beszállítót vontak be, a vásznat például az a győri társaság készítette el, amely a labdarúgó-világbajnokság puszani stadionját fedte be.
Új magyar találmány a köztéri reklámozásban
Egészen újfajta hirdetési technológiát dolgozott ki egy magyar cég, amely a hivatalos bemutatás után értékesíteni szeretné az erre szolgáló eszközt - számolt be a Napi Gazdaság.