Bondor Tamás (34) az elmúlt négy évben az EnterNet országos internet szolgáltatónál marketing- és kommunikációs igazgatóként dolgozott. Nevéhez köthető az EnterNet meglévő brandjének, imázsának kiépítése, a cég ADSL internet szolgáltatásának piaci bevezetése, valamint a marketing és kommunikációs stratégia megtervezése. Munkájának eredménye többek között az EnterNet - reklám- és internet szakma figyelmét is felkeltő - "halas" reklámkampányának megtervezése és kivitelezése, amely egyfajta válaszul született a piacvezető internet szolgáltató "Axer, a fóka" reklámjaira.
Ezt megelőzően, 1994 és 2001 között Bondor Tamás a Bíró & Partner Verlag KG. Lapkiadó és Reklámügynökségnél dolgozott, ahol kezdetben egy német nyelvű gazdasági magazint szerkesztett, majd a cég marketing menedzsere lett. A fiatal szakember a Kodolányi János Főiskolán végzett PR szakirányon.
Új marketing vezető a GTS-Datanetnél
2005. július 1-jétől Bondor Tamás tölti be a GTS-Datanet Távközlési Kft. marketing vezetői pozícióját.