[ajanlo=474][igazitas=left/]Oros Attilát 2005. júliusától került a vállalat marketing igazgatóságának élére. Jelenlegi pozíciójában jól hasznosítja osztrák és svájci leányvállalatoknál szerzett tapasztalatait.
Megismerte a központi felügyeleti rendszer működését, elvárásait és szereplőit, átlátta az országos vezérképviseletek teljes tevékenységét - büdzsétervezés, értékesítés, készletgazdálkodás, kereskedelmi akciók és azok kommunikációja.
A hálózathoz, és általa az ügyfelekhez is közelebb kerülve, egy szakemberekből álló csapatot koordinálva dinamikus és főleg operatívabb mindennapok elé néz az új marketing igazgató, akkor, amikor a vállalat eddigi történetének leggazdagabb modellkínálatát kívánja sikerre vinni Magyarországon.
Pályája kezdetén Oros ösztöndíjasként dolgozott a Citroënnek, és 1997-ben, az egyetem elvégzése után a hazai vezérképviselet ár-termék felelőse, majd egy évvel később logisztikai vezetője lett. Ebből a pozícióból emelte ki az Automobiles Citroën kereskedelmi igazgatósága 2001-ben, hogy a német, holland és svéd piacon felügyelje a márka termékeinek és árainak pozícionálását. Két év után ebből a beosztásából lépett elő az Ausztria és Svájc teljes értékesítési és marketing tevékenységét felügyelő posztra.
Oros Attila - a Citroën Hungária marketing-kommunikációs igazgatói pozícióját májusig betöltő Fejes Edina után - kibővített felelőséggel a magyarországi leányvállalat teljes marketing tevékenységét irányítja. Tanulmányait a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Karán marketing szakirányon végezte.
Menedzsment Fórum
Új marketingigazgató a Citroën Hungáriánál
A Citroën Hungária újonnan alakult marketing igazgatóságának élére kinevezett Oros Attila korábban a vállalat osztrák és svájci leányvállalat teljes marketing és kereskedelmi tevékenységét koordinálta.