A hazai tulajdonban álló BTel új szolgáltatását egyéves felkészülési időszakot követően, mintegy 300 millió forintos beruházás keretében indítja el. A BTel célja, hogy részt vállaljon a minőségi műholdas televíziós szolgáltatás megteremtésében, miközben nem titkolt szándéka, hogy dinamikusan növekvő új szereplőként az országosan, akár egy szolgáltatótól, egy csomagban hozzáférhető lakossági távközlési szolgáltatások piacát felélénkítse.
A távközlési szolgáltató célja, hogy tovább bővítse előfizető bázisát, mint közleményükből kiderül 2011-es évre nagyságrendileg tízezres új előfizetői táborra számítanak. A telekommunikációban évtizedes tapasztalattal rendelkező hazai magánszemélyek által alapított, kecskeméti székhelyű BTelt egyéni üzleti modelljének és piacépítési stratégiájának köszönhetően a piac nem szorította kiskereskedői szerepbe: saját mikrohullámú adatátviteli hálózatot épített, melyet folyamatosan bővít, továbbá a vezeték nélküli technológiák kihasználására és továbbfejlesztésére koncentrál.
A szegmensben egyébként éles árverseny jellemző, hiszen a legnagyobb szolgáltatók, a T-csoport, a UPC, a Digi és az Invitel is jelen van a piacon. A BTel közleménye szerint ugyanakkor a viszonylag kis méret nem hátrány, amit jelez, hogy az országos szinten stagnáló méretű ügyfélbázis mellett is folyamatos ügyfélszám-növekedést tudnak felmutatni.
mfor.hu