A vállalat globális kommunikációjának a megszervezését sürgeti a Coca-Cola "mindenható" marketingigazgatója, miközben néhány reklám közreadását leállította.
[ajanlo=312][igazitas=left/]Nyolc reklámügynökséget kért fel a Coca-Cola Co. olyan reklámstratégia kidolgozására, amellyel az üdítőital-gyártó óriás a cukrozott és a diétás márkáit világszerte népszerűbbé teheti - írja az AdAge.com. "Továbbra is keressük az új és eredeti ötleteket a vállalat kommunikációjában" - nyilatkozta közleményében a cég szóvivője. "Hogy elérjük ezt a célt, a közelmúltban felkértük partnereinket egy globális kampány alapját képező átfogóbb stratégia kidolgozására is."
A marketinges honlap információi szerint a vállalat eredetileg több reklám közreadását tervezte június végéig, de ezeket végül elvetette, mert Mary Minnick marketingért, innovációért és stratégiai növekedésért felelős igazgató nem volt megelégedve velük. A rossz nyelvek szerint a Coca-Cola - az eddig regionális szinten működő - promóciós tevékenységének átszervezésével és a cég marketing és reklám tevékenységének globális összehangolásával próbálja ellensúlyozni a vállalat utóbbi időkben gyengélkedő forgalmát.
Az mfor.hu március végén beszámolt arról, hogy a Coca-Cola teljesen átszervezi regionális képviseleteit Európában, Ázsiában, Eurázsiában és a Közel-Keleten, minek következtében megválik senior menedzserei jelentős részértől. Így került akkor Mary Minnick, a cég ázsiai vállalatcsoportjának korábbi elnöke kezébe a marketing, innováció és stratégiai növekedés totális koordinációja. Kiszivárogtatott információk szerint a Coca-Cola Co. marketing igazgatója is, Chuck Fruit az év végén megválhat a cégtől.
Menedzsment Fórum
Új ötleteket keres a Coca-Cola a kommunikációban
A vállalat globális kommunikációjának a megszervezését sürgeti a Coca-Cola "mindenható" marketingigazgatója, miközben néhány reklám közreadását leállította.