A két döntős Neville Isdell-nek, a Coke elnök-vezérigazgatójának és Mary Minnick-nek, a cég marketingigazgatójának mutatta be ötleteit. A vezetők döntése a szimbolikus jelentőségű brand reklámozásáért folytatott egyéves hajszának vet véget.
A vállalat október hatodikán nevezte meg a döntős ügynökségeket, amelyeket az illetékesek egy hatos mezőnyből választottak ki. A tradicionális irodák mellett a cég két nem hagyományosnak mondható társaságot (a londoni Naked and Santa Monica-t és a kaliforniai Amoeba-t) is felkért rendhagyó munkák létrehozására - írja az Advertising Age.
Elemzők szerint a megbízatás presztízsértéke jóval magasabb, mint a pénzügyi. Ettől függetlenül a nyertes cég markát persze dollármilliók ütik majd. A Wieden valószínűleg egy a McDonald's "I'm lovin' it" szlogenű kampányához hasonló reklámhadjárattal fog próbálkozni. Amit a regionális ügynökségek a helyi piaci körülményekre alkalmaznak majd.
A Wieden korábban szintén a United Groupot előzte meg a Coca-Cola legfontosabb, 150 millió dolláros amerikai piacán futó reklámkampányának kidolgozására kiírt pályázatán. A Coca-Cola 2004-ben 2,17 milliárd dollárt költött összesen reklámokra.