[ajanlo=262][igazitas=left/]Mivel a vállalat bérmunkából nem tud megélni, saját kollekcióval jelenik meg az amúgy is túltelített hazai piacon a hódmezővásárhelyi Eurohód ruhaipari csoport. A gyáralapító, Kokron József nevére alliteráló Nor-Coc kollekciót sikerrel mutatták be a napokban. A cég saját butikhálózattal nem rendelkezik és létrehozását sem fontolgatja, ezért számít a kereskedők segítségére.
Az Eurohód tavaly 1,2 milliárdos bevételt ért el, mely egyharmad-egyharmad részben származott a sportruházati cikkekből, a farmergyártásból és a közbeszerzési pályázaton elnyert megbízásokból. Ez utóbbi keretében a cég a vámőrség és a posta mellett még az iraki magyar kontingens számára is készített egyenruhát.
Annak ellenére, hogy a vállalat folyamatosan indul az uniós tendereken, eddig mindig megelőzték. Esélyeiken javíthat, hogy NATO beszállítói minősítést szereztek, s idén is 1,2 milliárdos bevétellel számolnak, ami a rendelésállomány alapján teljesíthető is.
A korábban ezer főt foglalkoztató vállalatnál jelenleg mindössze 130 dolgozót alkalmaznak, a nagyobb megrendeléseket alvállalkozókkal közösen teljesítik. Mivel az Eurohódnak 40-50 százalékos lekötetlen kapacitása van, folyamatosan kutatják a megrendelőket. A Kína és az Unió között született kereskedelmi egyezmény 2007-ig haladékot ad az európai ruhaiparnak, hogy felvegye a versenyt a távol-keletiekkel, ezt az Eurohód is igyekszik maradéktalanul kihasználni, olvasható a Világgazdaságban.
Menedzsment Fórum
Új ruhamárkával startol az Eurohód
Saját, fiatalok számára készült kollekcióval erősítené pozícióit a legnagyobb magyar ruhagyártó, az Eurohód csoport. A cég bízik a hazai textiliparban, s 1,2 milliárdos bevételt tervez az idei évre, írja a Világgazdaság.