A társaság közleménye szerint a Vidanet azért is látta elérkezettnek az időt a lépésre, mert a magyar piacon folyamatosan bővül a mobilinternet előfizetők száma: a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint az aktív előfizetések száma októberben átlépte a másfél milliót, miközben összesen közel kétmillió előfizetést regisztráltak a szolgáltatók.
A társaság azt várja, hogy a jövő év végén már minden 10. internet-előfizetése mobilnet lesz.
A Vidanet Zrt. több mint húsz éve működik, kábeltelevízió-, internet-, és telefon-szolgáltatást nyújt Győr, Kaposvár, Mosonmagyaróvár, Tata és Pécs városában, a környező településeken, valamint Budapest XVIII. és III. kerületében.
A Magyar Telekom közölte, hogy a vállalat mobiltávközlési infrastruktúra szolgáltatóként támogatja a Vidanet mobilinternet szolgáltatásának bevezetését, amelyet partnere klasszikus nagykereskedelmi konstrukcióban, saját márkaneve alatt értékesít ügyfeleinek.
A Magyar Telekom ezzel a nagykereskedelmi termékkel belép a virtuális mobilszolgáltatói piacra együttműködő partnerével, a Vidanettel közösen. A mobilinternet csomagokkal kapcsolatos kiskereskedelmi marketing, értékesítési és ügyfélkapcsolati tevékenységet a Vidanet látja el.
A Vidanetnek 84.000 ügyfele van, akik átlagosan két szolgáltatásra fizetnek elő. A cég éves bevétele 4,5 milliárd forint, alkalmazottainak száma 65.
MTI