1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Debrecenben új, EU szabványoknak megfelelő trolibuszok váltották fel a régi, 18-20 éves járműveket. A Debreceni Közlekedési Vállalat (DKV) Rt. összesen 1,8 milliárd forintot szán a helyi trolibuszpark modernizálására.

Nagy Attila, a DKV Rt. vezérigazgatója elmondta: a beruházás 837 millió forintos első ütemében 10 darab Solaris T 12-es trolibuszt vásároltak a Ganz Transelektro Közlekedési Rt.-től. Ezek közül öt jármű normál üzemű, a másik öt pedig alternatív hajtású dízel aggregáttal felszerelt trolibusz, ami azt jelenti, hogy áram nélkül is tud közlekedni.

A DKV Rt. a következő fél év tapasztalatai alapján dönti majd el, hogy a beruházás második ütemében, 2006 márciusában érkező további tizenegy jármű árammal működjön, vagy alternatív meghajtású legyen. A három fázisú, úgynevezett aszinkron hajtással működő, alacsonypadlós trolibuszok 101 utas szállítására képesek, és a kerekesszékben élők is könnyen feljuthatnak rá.

(MTI)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!