1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mintegy 15 millió forint beruházással új ügyfélszolgálati központot hozott létre a Magyar Lapterjesztő Zrt. (Lapker): a contact center 13 ezer újságárus napi munkáját könnyíti meg.

A központot építő Algotech közleménye szerint a fejlesztéssel a vállalat elsődleges célja az volt, hogy az új telekommunikációs megoldás segítségével az árusok egyszerűbben, kényelmesebben közölhessék észrevételeiket és kéréseiket.

Az Avaya contact centert 4 héten belül építette ki az Algotech.

A Lapkerhez havonta körülbelül 30 ezer telefonhívás érkezik: az új kommunikációs rendszer tíz telephelyen 56 ügyfélkapcsolati munkatárs egyidejű munkavégzését teszi lehetővé.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!