1p

Mintegy 15 millió forint beruházással új ügyfélszolgálati központot hozott létre a Magyar Lapterjesztő Zrt. (Lapker): a contact center 13 ezer újságárus napi munkáját könnyíti meg.

A központot építő Algotech közleménye szerint a fejlesztéssel a vállalat elsődleges célja az volt, hogy az új telekommunikációs megoldás segítségével az árusok egyszerűbben, kényelmesebben közölhessék észrevételeiket és kéréseiket.

Az Avaya contact centert 4 héten belül építette ki az Algotech.

A Lapkerhez havonta körülbelül 30 ezer telefonhívás érkezik: az új kommunikációs rendszer tíz telephelyen 56 ügyfélkapcsolati munkatárs egyidejű munkavégzését teszi lehetővé.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!