1p

A MindShare nyerte a Gillette globális médiatenderét, így a jövőben világszerte a WPP csoporthoz tartozó ügynökség intézi a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit. A tenderen, melynek tétje a becslések szerint egy 600 millió dolláros szerződés volt az OMD-t és a McCann-Erickson csoporthoz tartozó Universal McCann-t utasította maga mögé a MindShare.

A tender minden induló számára fontos volt, hiszen Taylor Nelson Sofres mérései szerint a Gillett tavaly csak az USA-ban 174 millió dollárért hirdette termékeit. A Gillett cég portfoliójában olyan termékek és brandek található, mint a Gillett férfi-, a Venus női-borotva, Duracellelemek, Oral-B szájápolási termékek, illetve az európában kevésbé ismert Right Guard dezodorok, melyek reklámozására a szakemberek szerint több mint 600 millió dollárt költenek. A MindShare feladata, hogy a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit Észak-Amerikában, Európában, Ázsiában és Latin-Amerikában végezze.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!