1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A MindShare nyerte a Gillette globális médiatenderét, így a jövőben világszerte a WPP csoporthoz tartozó ügynökség intézi a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit. A tenderen, melynek tétje a becslések szerint egy 600 millió dolláros szerződés volt az OMD-t és a McCann-Erickson csoporthoz tartozó Universal McCann-t utasította maga mögé a MindShare.

A tender minden induló számára fontos volt, hiszen Taylor Nelson Sofres mérései szerint a Gillett tavaly csak az USA-ban 174 millió dollárért hirdette termékeit. A Gillett cég portfoliójában olyan termékek és brandek található, mint a Gillett férfi-, a Venus női-borotva, Duracellelemek, Oral-B szájápolási termékek, illetve az európában kevésbé ismert Right Guard dezodorok, melyek reklámozására a szakemberek szerint több mint 600 millió dollárt költenek. A MindShare feladata, hogy a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit Észak-Amerikában, Európában, Ázsiában és Latin-Amerikában végezze.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!