A tender minden induló számára fontos volt, hiszen Taylor Nelson Sofres mérései szerint a Gillett tavaly csak az USA-ban 174 millió dollárért hirdette termékeit. A Gillett cég portfoliójában olyan termékek és brandek található, mint a Gillett férfi-, a Venus női-borotva, Duracellelemek, Oral-B szájápolási termékek, illetve az európában kevésbé ismert Right Guard dezodorok, melyek reklámozására a szakemberek szerint több mint 600 millió dollárt költenek. A MindShare feladata, hogy a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit Észak-Amerikában, Európában, Ázsiában és Latin-Amerikában végezze.
Új ügynökséget választott a Gillett
A MindShare nyerte a Gillette globális médiatenderét, így a jövőben világszerte a WPP csoporthoz tartozó ügynökség intézi a vállalat médiatervezési- és vásárlási ügyeit. A tenderen, melynek tétje a becslések szerint egy 600 millió dolláros szerződés volt az OMD-t és a McCann-Erickson csoporthoz tartozó Universal McCann-t utasította maga mögé a MindShare.