A webes reklámozás
Előnyei:
- azonnali megjelenés és változtathatóság,
-
- olcsóság,
-
- kép, hang és videofilm egy helyen használható,
-
- egyszerű aktiválás, a leendő fogyasztónak csak egy gombnyomás az információ megszerzése,
-
- a megjelenések száma jól rögzíthető és nyomon követhető,
-
- magasan kvalifikált csoportok érhetők el,
-
- újdonságérték, felfokozott érdeklődés,
-
- a felhasználók száma folyamatosan növekszik.
Hátrányai:
- gyors elavulás,
-
- a videofilm egyelőre gyenge minőségű, és sok időt igényel a letöltése,
-
- könnyen átfut a fogyasztó a hirdetésen, vagy nem várja meg egy nagyobb kép letöltődését,
-
- nem lehet tudni, hogy pontosan ki ül a képernyő előtt,
-
- kevésbé kvalifikált tömegek nem érhetők el,
-
- érzékelhető az internet üzletiesedése elleni ellenszenv (például a direct e-mailek elutasítása).