[ajanlo=259][igazitas=left/]Az utasbiztosítás piacán egy éve megjelent cég júliustól Retúr márkajelű szolgáltatáscsomagot kínál ügyfelei részére. A csomagon belül három különböző összetételű és díjú biztosítás közül választhatnak az érdeklődők. A Bázis csomaghoz kapcsolódó családi kedvezmény esetén a vetélytársaktól eltérően a biztosító valamennyi soron 100 százalékos fedezetet kínál a gyerekeknek.
Üdítő változás, hogy az általános, 3 napos gyakorlattal szemben már egynapos utak esetén is lehet biztosítást kötni. Az Union először tavaly, bérlet jellegű, vállalkozásoknak szóló termékkel jelent meg a hazai piacon, olvasható a Napi Gazdaságban.
Menedzsment Fórum
Új vetélytárs a hazai utasbiztosítás piacán
100 százalékos gyermekfedezettel és egy napos biztosítással csalogatja ügyfeleit az Union Biztosító Retúr csomagja, írja a Napi Gazdaság.