Paulányi Beáta a budapesti Külkereskedelmi Főiskolán szerzett közgazdász diplomát, majd Hollandiában - posztgraduális képzés keretében - nemzetközi gazdasági szakirányon másoddiplomát.
Kinevezése előtt Beáta a Groupama Biztosítónál piac managerként a kutatási területet koordinálta, majd a pr terület átvétele után szeptembertől a teljes marketing osztályt vezeti. Fő feladatai: a Groupama brand erősítése, marketing akciótervek kidolgozása, az új website és piackutatások menedzselése, illetve részvétel a stratégiai tervezési folyamatokban.
A francia biztosító társaságot megelőzően a szakember 3 évig a Malév Rt.-nél dolgozott először piackutatási munkatársként, majd kutatási managerként. A légitársaság előtt marketing területen tevékenykedett az internetes jegyértékesítéssel foglalkozó Flyonline Rt.-nél és kereskedelmi vezetőként a BDG Kft.-nél.
Taczman Péter a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen végzett okleveles közgazdászként végzett a gazdálkodási karon. A könyvelés tudományára koncentrálva 1996-ban MBA képesítést szerzett a Niagara Egyetemen, New York Államban. 2001-ben nemzetközi számviteli szakmai képzettséget szerzett. 2002 óta okleveles könyvvizsgálói tanfolyamon képzi tovább magát.
Mostani kinevezése előtt 2003. novemberétől a Groupama Biztosító Rt.-nél dolgozik, a kontrolling osztály vezetőjeként. Új funkciójában legfőképp a számviteli rendért felel, és hozzá tartozik kontrolling és a díjkönyvelés területe is.
A Groupamát megelőzően Taczman 5 éven át a PriceWaterhouseCoopers Kft.-nél dolgozott. 2000 júliusától könyvvizsgáló vezető asszisztensként (senior audit associate) folytatta munkáját a cégnél, ahol auditori feladatai több biztosítótársaságra (pl. Axa Colonia Biztosító, AHICO, Európa Biztosító, Atlasz Biztosító) és más gazdálkodószervezetre terjedt ki.