A GkiWebMonitor szakembereinek tapasztalata szerint a profit növelésének kulcskérdései közül a következők a legfontosabbak. Elvezeti-e a látogatókat weboldala az Ön által kívánt cselekvéshez? Ha nem, vagy csak kis mértékben, akkor tudja-e, hogy mely ponton veszíti el lehetséges vevőit? Tudja-e, hogy látogatói közül kik azok, akik ha a későbbiekben további információt kapnának, akkor vevői lennének? Hogyan tarthatná fenn velük a kapcsolatot akár éveken keresztül? Milyen keresőkből és milyen keresőszavakra találják meg az Ön kínálatát? Mely oldalakra érkeznek látogatói először, mit látnak először, és lehetséges-e, hogy ez a tartalom elvezeti őket a vásárláshoz? Melyik hirdetési forma vagy egyéb marketingaktivitás hoz látogatókat és vásárlókat az oldalára, és melyek azok, amelyekre minden egyes elköltött forint csak kidobott pénz. Tud-e hirdetőinek hiteles adatokat mutatni látogatottságáról, és legfőképpen annak minőségéről? Az internet marketing szoftver segítségével naprakészen és folyamatosan juthatnak a website-ok tulajdonosai a marketing szempontjából kritikus információkhoz. A böngésző alapú program könnyen áttekinthető felületekkel, egyszerűsített és részletes, valós idejű elemzésekkel világítja át a weboldal értékesítési folyamatait és látogatottságát.
Új weboldal-monitorozó program
A GKI Gazdaságkutató Rt. tulajdonában lévő GKIeNET Kft. új szolgáltatást indított. A weboldal-monitorozó rendszer elemzésekkel, mérésekkel és automatikusan generálódó mérésekkel segíti a website-ok marketingmunkáját.