Mint azt a Napi Gazdaságnak a Sconto Bútor ügyvezetője, Turi András elmondta, a bútorkereskedelem európai lanyhulása Magyarországon is érezteti hatását, cégük forgalma elmarad a tavalyi eredményektől. Ennek az oka a szakember szerint az, hogy a bútorok azon tartós fogyasztási cikkek közé tartoznak, amelyek vásárlásáról a legkönnyebben lemondanak az emberek.
A Sconto az alacsonyabb árfekvésű termékek piacán erősít, ugyanis egy ágazati felmérés szerint idén az olcsóbb árkategóriába tartozó bútorokat keresték elsősorban a vevők, írja a Napi Gazdaság.
Kapcsolódó anyagok
Svéd bútorözön vár a kínai háztartásokra
Terjeszkedik a Kika a régióban
Bútort a szakboltból
Újabb áruházakat nyit a Sconto
A következő három évben 25-40 millió eurós beruházással 2-4 új bútoráruházat kíván nyitni a Sconto.