A több mint ötven luxusmárkát birtokló francia vállalat a zászlóshajójával, a Louis Vuittonnal jelenne meg a magyar piacon. A társaság az Andrássy útra menne, amely már több luxus-lakásfelszerelési és -divatüzletnek ad otthont. Szóba jöhet még az áruháznyitásnál a Deák Ferenc utca is, ahol most a legnívósabb márkának a Hugo Boss és a Max Mara számít.
A Louis Vuitton Moët Hennessyt 1987-ben alapították luxustermékek kereskedelmére. A cég portfóliója folyamatosan gyarapodott. Mára 1700 üzlettel és 56 ezer alkalmazottal működik. Az LVMH érdekelt az ital-, a divat-, a parfüm-, az óra-ékszer és a kereskedelmilánc-piacon. Tavalyi forgalma 12,6 milliárd euró volt, amely 6 százalékkal növekedett az előző évhez képest.
A Louis Vuitton mellett a Burberry is érdeklődik a magyar piac iránt. Az angol luxusmárka csaknem 400 üzletet működtet világszerte, zömét a Távol-Keleten. A vállalat korábban ugyancsak az Andrássy úton lévő Divatcsarnokot nézte ki magának. Az épületre a Kincstári Vagyoni Igazgatóság azonban egyelőre nem írta ki a pályázatot. A Peek & Cloppenburg viszont a hírek szerint a Váci utcába megy. A prémium kategóriás márkákat forgalmazó német üzletlánc nyilvánvalóan olyan helyre igyekszik, ahol a jó nevű üzletláncok - Zara, a H&M, a Mango és a Promod - már jelen vannak - írja a Napi Gazdaság.
Menedzsment Fórum