[ajanlo=474][igazitas=left/]A társaság idén februárban ünnepelte az egymilliómodik jegy értékesítését, így az elmúlt fél évben havonta átlagosan több mint 160 ezer jegyet adtak el. Az értékesített jegyek átlagos árára a közlemény nem tér ki.
A társaság szerint az elmúlt hónapban új csúcsot állítottak fel utasszámot tekintve. Júliusban 196 289 utast szállítottak, miközben az elmúlt négy hétben járatainak telítettsége elérte a 90 százalékot. A foglalások azt jelzik, hogy augusztusban még több utas veszi majd igénybe a járatokat, és a telítettség szeptemberre, októberre legalább 20 százalékkal meghaladja a tavaly hasonló időszakét.
A Wizz Air - 2004 májusi indulása után - ma Lengyelországban 36, Magyarországon 26 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik. Ezzel nem csak az érintett országokban, de egész Kelet-Közép Európában is vezető diszkont légitársasága lett. A Wizz Air üzemelése idén nyártól vált profitábilissá.
Váradi József vezérigazgató elmondta: "A legjobb úton haladunk, hogy szeptember közepére elszállítsuk a kétmilliomodik utasunkat. Az második milliót csupán 6 hónap alatt fogjuk elérni. A profitábilis működés, erősődő cash-flow, leghatékony költségstruktúra, európai átlagon felüli 82 százalékos pontossági és 99,7 százalékos műszaki rendelkezésre állási mutatók komoly helyzetelőnyt jelentenek számunkra versenytársainkkal szemben" - áll a közleményben.
Menedzsment Fórum
Újabb milliós határt lépett át a Wizz Air
A Wizz Air szerdán értékesítette kétmilliomodik jegyét, áll a társaság szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.