Az 1997-ben alapított MarketWatch két weboldalt üzemeltet, a CBS.MarketWatch.com és a BigCharts.com címen. A cég készíti továbbá a CBS MarketWatch elnevezésű hétvégi műsorát, valamint üzleti elemzéseket is közöl CBS televízió- és a MarketWatch rádióhálózaton, írja a Washington Post.
[ajanlo=84][igazitas=left/]
Múlt hónapban a cég bejelentette, hogy harmadik negyedéves nettó nyeresége több mint duplájára nőtt a hirdetési bevételek további növekedésének, valamint a Pinnacorral való fúziónak köszönhetően. "A Dow Jones-hoz való csatlakozás egy valódi előrelépés a MarketWatch számára" nyilatkozta közleményben a társaság vezérigazgatója, Larry Kramer.
"A világ egyik legelismertebb médiavállalatához tartozni hatalmas növekedési lehetőséggel kecsegtet, nem beszélve arról, hogy így magunk is a legnagyobb kiadókkal versenyezhetünk” tette hozzá Kramer. Peter R. Kann, a Dow Jones elnök-vezérigazgatója azt is fontosnak tartotta elmondani, nagy várakozással tekintenek az együttműködésre, és reméli, az egyesülés az olvasók és a fogyasztók legnagyobb megelégedésére szolgál majd.
A hónap elején a Viacom, amelynek jelentős érdekeltsége van a MarketWatch-ban, szintén bejelentette, hogy ajánlatot tesz a társaság megvételére. Rajtuk kívül a New York Times és a Yahoo is szerette volna megkaparintani a kaliforniai céget. A Dow Jones-nak a Wall Street Journal mellett a lap internetes kiadása, a Barron's magazine, a Dow Jones Newswires és az Ottaway Community Newspapers tartozik az érdekeltségei közé.
Menedzsment Fórum
Újabb online üzleti hírlapot vesz a Dow Jones
A Wall Street Journal kiadója, a Dow Jones mintegy 519 millió dollárért megvásárolja a MarketWatch szolgáltatót. Az online pénzügyi híreket és információkat közlő portál megvételével a Dow Jones értékes pozíciót szerezhet az internetes tartalomszolgáltatói piacon.