Több új hirdető is feltűnik a 2005 februárjában megrendezésre kerülő döntő televíziós közvetítése során - számol be a hirdetések értékesítéséről a US Today. A Jacksonville-ben megrendezésre kerülő esemény szüneteiben és időkérései közötti időszakokban vetített hirdetések 90 százalékát már lekötötték, közölték a döntőt közvetítő Fox csatorna illetékesei.
A nagy hirdetői érdeklődésnek - na és a tavaly végletekig kiélezett és rekordnézettséget hozó döntőnek - köszönhetően az idei Super Bowl televíziós közvetítése során a harminc másodperces szpotok vetítési díja átlagosan 2,4 millió dollár lesz. Ez 6,7 százalékkal haladja meg a 2004-es árakat. A legtöbb reklámidőt szokás szerint az söripari óriás Anheuser-Busch, illetve a Pepsi vásárolta meg.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
Super Bowl: a reklám is érdekli a nézőket
Rekordösszegű reklámidő, rekord nézővel
A reklámipar csúcspontja
Újabb reklámpiaci rekordok dőlhetnek meg a Super Bowl-on
A világ legdrágább reklámjai futnak évről évre az amerikai futball bajnokság döntője a Super Bowl során. A tavalyi rekordok után úgy tűnik az idén tovább emelkednek a harminc másodperces hirdetési idők árai.