A United Parcel Service március végén jelentette be arculatváltását, mely többek között a 40 év óta közismert "pajzs" embléma újratervezésében nyilvánult meg.
A régi társasági logót 1961-ben alkotta a neves márkatervező, Paul Rand, akinek munkái között az IBM, ABC, Westinghouse és a Yale Egyetem emblémái is szerepelnek.
A UPS arculatának újratervezése azokat a közelmúltban lezajlott jelentős kapacitásbeli változásokat tükrözi, melyek következtében a társaság globálisan megerősödött, és számos új szolgáltatást vezetett be a logisztikai ellátási láncok területén. A társaság továbbra is megmarad a barna szín használata mellett, de a kis, szalaggal átkötött csomag lekerül az embléma tetejéről.
A UPS emblémája több mint 88 ezer járművön, 257 nagy repülőgépen, 1700 telephelyen, 70 ezer lerakóállomáson, több mint 1 millió egyenruhán és évente több mint 3 milliárd csomagon szerepel.
A változások nem csak a társasági emblémát érintik. A UPS globális hálózatának és kibővült kapacitásának kommunikálását a vállalat új mottója is kifejezi: 'Synchronizing the World of Commerce'. A mondat szerepelni fog a vállalat légiflottájának és barna tehergépjárműveinek megjelenítésében, valamint a 'kereskedelem összehangolása' koncepció része lesz az új reklámkampánynak is.
A UPS évtizedek óta fejleszti és bővíti kapacitását, hogy ügyfeleinek több globális csomagszállítási opciókat tudjon felajánlani. Ma a társaság minden járműn történő szállítási, nemzetközi kereskedelemirányítási, vámkezelési és pénzügyi szolgáltatásokat, valamint tanácsadást, az ellátási lánc menedzselését és e-kereskedelmi megoldásokat ajánl megbízóinak. A szolgáltatások zömét a vállalat az újonnan megalakult Supply Chain Solutions divíziója keretében nyújtja.
Forrás: Magyar Közlekedés
Újít a gyorsposta
A United Parcel Service március végén jelentette be arculatváltását, mely többek között a 40 év óta közismert pajzs embléma újratervezésében nyilvánult meg.