2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A United Parcel Service március végén jelentette be arculatváltását, mely többek között a 40 év óta közismert pajzs embléma újratervezésében nyilvánult meg.

A United Parcel Service március végén jelentette be arculatváltását, mely többek között a 40 év óta közismert "pajzs" embléma újratervezésében nyilvánult meg.

A régi társasági logót 1961-ben alkotta a neves márkatervező, Paul Rand, akinek munkái között az IBM, ABC, Westinghouse és a Yale Egyetem emblémái is szerepelnek.

A UPS arculatának újratervezése azokat a közelmúltban lezajlott jelentős kapacitásbeli változásokat tükrözi, melyek következtében a társaság globálisan megerősödött, és számos új szolgáltatást vezetett be a logisztikai ellátási láncok területén. A társaság továbbra is megmarad a barna szín használata mellett, de a kis, szalaggal átkötött csomag lekerül az embléma tetejéről.

A UPS emblémája több mint 88 ezer járművön, 257 nagy repülőgépen, 1700 telephelyen, 70 ezer lerakóállomáson, több mint 1 millió egyenruhán és évente több mint 3 milliárd csomagon szerepel.

A változások nem csak a társasági emblémát érintik. A UPS globális hálózatának és kibővült kapacitásának kommunikálását a vállalat új mottója is kifejezi: 'Synchronizing the World of Commerce'. A mondat szerepelni fog a vállalat légiflottájának és barna tehergépjárműveinek megjelenítésében, valamint a 'kereskedelem összehangolása' koncepció része lesz az új reklámkampánynak is.

A UPS évtizedek óta fejleszti és bővíti kapacitását, hogy ügyfeleinek több globális csomagszállítási opciókat tudjon felajánlani. Ma a társaság minden járműn történő szállítási, nemzetközi kereskedelemirányítási, vámkezelési és pénzügyi szolgáltatásokat, valamint tanácsadást, az ellátási lánc menedzselését és e-kereskedelmi megoldásokat ajánl megbízóinak. A szolgáltatások zömét a vállalat az újonnan megalakult Supply Chain Solutions divíziója keretében nyújtja.


Forrás: Magyar Közlekedés

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!