Az MTA 2005. évi döntése alapján a bizottság átkerült a IX. Gazdaság- és Jogtudományi Osztályra, amelynek keretében újjáalakult. A szavazás eredményeként az elnök Dr. Rekettye Gábor, az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem tanszékvezető egyetemi tanára a jelenlegi elnök Tomcsányi Pál akadémikustól, a bizottság alapító elnökétől veszi át ezt a megtisztelő feladatot.
A bizottság tagjai a hazai marketingtudomány meghatározó képviselői, a gazdasági felsőoktatás vezető intézményeinek tanárai. A húsz tagból heten a Budapesti Corvinus Egyetem, hárman a Pécsi Tudományegyetem képviselői, a bizottság többi tagja a Miskolci-, a Szegedi Egyetemet, a győri Széchenyi István Egyetemet, a Budapesti Gazdasági Főiskolát, a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláját, valamint a Károly Róbert Főiskolát képviselik.
A bizottság az eddigi hagyományokat követve, a hazai marketingelmélet meghatározó jelentőségű intézményévé kíván válni. Célja az, hogy mind a tudományos kutatás, mind a felsőoktatás területén irányelveket, állásfoglalásokat fogalmazzon meg, ezzel orientálva az egyes marketingműhelyek kutatási és oktatási tevékenységét is. Tevékenységével ösztönözni és támogatni kívánja az elméleti jellegű, tudományos kutatási és fejlesztési eredmények születését és megismertetését. Hazai és nemzetközi kapcsolatainak erősítésével segíteni kívánja a magyar és a külföldi kutatók kapcsolatainak kialakulását és fenntartását, a hazai és nemzetközi tudományos eredmények megismerését és megismertetését. A Marketingtudományi Bizottság alelnökei: Piskóti István kandidátus (Miskolci Egyetem), Dinya László kandidátus (Károly Róbert Főiskola), Hofmeister Tóth Ágnes kandidátus (Budapesti Corvinus Egyetem), a titkár: Simon Judit kandidátus (Budapesti Corvinus Egyetem).
Menedzsment Fórum