1p

A tavalyi harmadik negyedéves nyerség után újabb keserű pirulát kaptak az internetes áruház befektetői.

A világ elsőszámú online kiskereskedelmi cég ismét veszteségről számolt be. Ugyan tavaly a harmadik negyedévben története során első alkalommal nyereséges lett az Amazon.com, most visszatért a „megszokott” negatív számokhoz. A cég a második negyedévben 94 millió dolláros veszteséget könyvelhetett el. Ennek ellenére a 21 százalékkal megugró értékesítésre hivatkozva a vállalat vezetői optimisták. A dotkom cég eredményei azt mutatják, hogy a japán, német, brit és francia értékesítés nőtt leginkább.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!