2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tizenhét év után, december 14-én újra indítja a Malév belgrádi járatát - közölte a légitársaság csütörtökön az MTI-vel.

A Malév napi rendszerességgel közlekedteti majd járatát.

A Malév az új járat indításától az átszálló utasok, és az üzleti céllal Magyarországra látogatók számának növekedését várja. A Malév 1992-ben a délszláv háború kirobbanása miatt függesztette fel üzemelését Belgrádba, amely a Malév kelet-európai hálózatának egyik legfontosabb városa volt.

A légitársaság 72 férőhelyes, regionális üzemelésre alkalmas Bombardier Q400-es gépeit közlekedteti majd.

Az MA 460 járatszámot viselő belgrádi járata, a hét minden napján 14 órás budapesti indulással és 15.00 órás érkezéssel közlekedik Belgrádba, míg vissza a szerb fővárosból a MA461-os járatszámon 15.40-kor indul és 16.50-re érkezik Budapestre.

A Malév járatain főként a régióból Észak és Nyugat-Európába utazók érdeklődésére számít. Szerbia emigránsainak nagy része ma Németországban, Svájcban és Olaszországban él, amely országok több nagyvárosába a Malév napi rendszerességgel, a belgrádi járathoz időben kényelmesen csatlakozó járatokat kínál.

A magyar légitársaság járatai a Nikola Tesla (IATA:BEG) Nemzetközi Repülőtéren szállnak le, amely Surcin mellett, a belvárostól csupán 12 kilométerre, délre található. A városközpont és a repülőtér között nincs kiépített gyorsforgalmi vasút, a városba való bejutás autóbusszal vagy taxival lehetséges.

A repülőtér eddigi legnagyobb forgalmát 1986-ban bonyolította, amikor az utasszámuk elérte a 3 milliót, majd ez a szám az 1990-es években drasztikusan lecsökkent. A forgalom 2000 óta újra növekedési pályán van, 2004-re és 2005-re már elérte a 2 milliót, 2007-ben ismét elérte 2,5 milliós utasszámot, 2008-ban pedig további 5 százalékot tudott növekedni.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!