A hirdetési tevékenységbe történő bevonásra a WPP-hez tartozó Group M és a Publicis leányvállalata, a ZenithOptimedia esélyes, számol be az Adweek szaklap.
A kiszivárgott hírek szerint a Universal McCann az 550 millió dolláros amerikai piac mellett Latin-Amerikában segítené a Nestlét. A Group M az Egyesült Királyságban, a ZenithOptimedia pedig Ázsiában, Németországban és Kanadában működne közre az élelmiszeripari óriás marketing-tevékenységében.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
1,5 milliárdos megbízatásra keres ügynökséget a Nestlé
Nem kell a Parmalat a Nestlének
Csehországba viszi a Boci csoki gyártását a Nestlé
Újraoszthatja 1,5 milliárd dolláros reklámkeretét a Nestlé
A Nestléhez közel álló források szerint a vállalat hamarosan új ügynökségeket von be marketing-tevékenységének lebonyolításába. Mindez azzal jár majd, hogy az Interpublic csoporthoz tartozó Universal McCann 1,5 milliárd dolláros megbízása jelentősen csökken.