1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Nestléhez közel álló források szerint a vállalat hamarosan új ügynökségeket von be marketing-tevékenységének lebonyolításába. Mindez azzal jár majd, hogy az Interpublic csoporthoz tartozó Universal McCann 1,5 milliárd dolláros megbízása jelentősen csökken.

A hirdetési tevékenységbe történő bevonásra a WPP-hez tartozó Group M és a Publicis leányvállalata, a ZenithOptimedia esélyes, számol be az Adweek szaklap.

A kiszivárgott hírek szerint a Universal McCann az 550 millió dolláros amerikai piac mellett Latin-Amerikában segítené a Nestlét. A Group M az Egyesült Királyságban, a ZenithOptimedia pedig Ázsiában, Németországban és Kanadában működne közre az élelmiszeripari óriás marketing-tevékenységében.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
1,5 milliárdos megbízatásra keres ügynökséget a Nestlé
Nem kell a Parmalat a Nestlének
Csehországba viszi a Boci csoki gyártását a Nestlé

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!