1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Úgy tűnik, bár a pop-up a leginkább elutasított hirdetési típus, ám a hatékonysága kiemelkedő.

A Gartner felmérése szerint az internetezők körében a legkevésbé kedvelt forma a pop-up, ugyanis az emberek 78 százaléka mondta azt, hogy nem szereti az ilyen hirdetéseket. A bannereknél ugyanez az arány 50 százalék alatt maradt.

Ugyanakkor a felmérés adatai szerint a két hirdetési forma click-through rate adatai a pop-upoknál jóval kedvezőbb. A felhasználók kétszer olyan gyakran klikkelnek az ilyen reklámokra, mint a bannerekre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!