1p

Úgy tűnik, bár a pop-up a leginkább elutasított hirdetési típus, ám a hatékonysága kiemelkedő.

A Gartner felmérése szerint az internetezők körében a legkevésbé kedvelt forma a pop-up, ugyanis az emberek 78 százaléka mondta azt, hogy nem szereti az ilyen hirdetéseket. A bannereknél ugyanez az arány 50 százalék alatt maradt.

Ugyanakkor a felmérés adatai szerint a két hirdetési forma click-through rate adatai a pop-upoknál jóval kedvezőbb. A felhasználók kétszer olyan gyakran klikkelnek az ilyen reklámokra, mint a bannerekre.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!