A TGI Magyarország és a Net Research Center Piackutató Kft. 2002-es online életstílus kutatásának eredményei alapján a hazai aktív internetezők mindössze 16 százaléka utazott az elmúlt egy évben repülővel.
A gyakori internetezők 24 százaléka tervezi, hogy repülővel utazik külföldre, ugyanakkor a válaszolók 49 százaléka szabadságát Európában vagy Európán kívüli országban kívánja tölteni. Az NRC 2002-es online életstílus kutatása szerint a hazai aktív internetezők mindössze 16 százaléka utazott az elmúlt egy évben repülővel, 82 százalékuk saját bevallása szerint még nem vette igénybe ezt az utazási lehetőséget.
A válaszolók 24 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a következő egy évben szívesen igénybe venné a repülőtársaságok szolgáltatásait, és 74 százalékuk pedig elutasító maradt a repüléssel kapcsolatban. A minta 35 százaléka a hazai üdülőket preferálná idén nyáron, míg 43 százalékuk valamely Európai országot tűzte ki úti célként. A hazai aktív internetezők 6 százaléka tervezi, hogy szabadságát Európán kívüli országban tölti. A megkérdezettek jelentős hányada (15%) a felvétel időpontjában még nem rendelkezett határozott elképzeléssel arról, hogy hol töltse el a vakációt.
Utazási szokások az internetezők körében
A TGI Magyarország és a Net Research Center Piackutató Kft. 2002-es online életstílus kutatásának eredményei alapján a hazai aktív internetezők mindössze 16 százaléka utazott az elmúlt egy évben repülővel