A magyar főváros tavaly még a 22-ik helyen állt. Prága most a 21-ikre lépett vissza a tavalyi 19-ikről, Varsó pedig az idén a 23-ik helyen végzett a tavalyi 24-ik után.
A legkedveltebb üzleti célpontok listáját továbbra is London vezeti, 1990 óta őrizve vezető pozícióját. Párizs és Frankfurt a 2. illetve a 3. helyen végzett.
Az Európai Városok Monitor kutatás 500 interjúin alapszik, amelyek Európa legnagyobb cégeinek expanzióért felelős felső vezetőivel készültek. A tanulmány e vélemények alapján rangsorolja Európa városait a legjobb üzleti célpont és expanzió szempontjából a legmegfelelőbb város kategóriákban.
Az átfogó rangsorolás mellett a C&W egyéb szempontok alapján is elkészítette a 34 város rangsorát. A szempontok között szerepelt  az életminőség, a telekommunikáció, a más piacok elérése, a munkaerő, az irodabérleti díjak, a szállítmányozás. 
A tanulmány szerint Budapest sikeresen megtartotta 3. helyét a munkabérek tekintetében, a városfejlesztés szempontjából viszont a 8. helyre csúszott vissza, de a 34 város közül még mindig a legjobb 10 között van.
MTI/Menedzsment Fórum
 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
												 
												 
												 
												 
												 
												 
												 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                