Bár korábban az üzletemberek nem igazán tartoztak a diszkont-légitársaságok célcsoportjába, az utóbbi időben a helyzet változni látszik: néhány fapados már külön csomagokat is kínál az utazóközönség ezen szegmensének megnyerésére, írja elemzésében a Világgazdaság.
[ajanlo=147][igazitas=left/]A Wizz Air még december végén jelentette be, hogy Wizz Bizz néven utazási csomagot készített, és abban maximális rugalmasságot, valamint garantált alacsony árakat ígért. "Az üzletembereknek rugalmasan módosítható repülőjegyekre van szükségük, amely igazoduk az üzleti élet ritmusához. A Wizz Bizz jegyek a megszokott árak harmadáért-negyedéért vásárolhatók meg" - mondta Váradi József vezérigazgató.
Az EasyJet szintén azt emelte ki, hogy az üzleti utazók pénzükért maximális rugalmasságot és ellenszolgáltatást várnak el. A cég márciusban szerződött a Business Travel Intrantional (BTI) utazásszervező vállalattal, amely nyomán annak vállalati ügyfelei saját rendszereiken keresztül vásárolhatnak EasyJet-jegyeket. A SkyEurope a SkyAbo fix, illetve SkyAbo Flexi programja keretében pedig húsz egyirányú jegy megvásárláshoz köti a mindenkori legalacsonyabb ár felszámítását.
Elemzők szerint elsősorban a kis- és középvállalatok próbálják vezetőiket rávenni arra, hogy az eddiginél gyakrabban válasszák üzleti útjaikhoz a fapadosokat, számol be a Világgazdaság.
Üzleti csomagokkal vadásznak a főnökökre a fapadosok
Bár korábban az üzletemberek nem igazán tartoztak a diszkont-légitársaságok célcsoportjába, az utóbbi időben a helyzet változni látszik: néhány fapados már külön csomagokat is kínál az utazóközönség ezen szegmensének megnyerésére, írja elemzésében a Világgazdaság.