A rádiós követésnek és a kosárra szerelt terminálnak köszönhetően a "termékbetakarítók" negyedóra alatt hat különböző vásárlónak akár 48 féle terméket is összeszednek. A kijelzőn a következő feladatok sorrendje szerepel, valamint az, milyen helyettesítő terméket fogad el az ügyfél, ha a megjelölt típus esetleg nem lenne raktáron, derül ki a CNET News.com cikkéből.
[ajanlo=87][igazitas=left/]
A Tesco.com, a Sainsbury's to You és az Ocado egyaránt népszerű internetes csomópontoknak számítanak az otthonról történő bevásárlás intézéséhez. A Tesco például az év első felében 27 százalékkal növelte forgalmát, és az online hipermarket már a vállalatcsoport nyereségéhez is hozzájárul.
Alastair Williamson, a Tesco "kiegészítő" üzletének vezetője tisztában van vele, hogy az online vásárlás nem terjeszthető ki korlátlanul minden termékre. "Sokan vannak, akik a szobahőmérsékleten eltartható árucikkeket a Tesco internetes oldalán veszik meg, aztán eljönnek a hipermarketbe, hogy beszerezzék a friss vagy fagyasztott termékeket. Így rugalmasabban tudunk igazodni az igényeikhez."
Menedzsment Fórum
Valódi bevásárlókocsi segít az online Tescóban
A brit hipermarketlánc, a Tesco internetes üzletének kiszolgálását speciális bevásárló-személyzet végzi. Az erre a célra létesített központokban emberi erőforrás tölti tele a vásárlók kosarát, méghozzá valós időben. Bár az online bevásárlóközpontok még csak szerény mértékben részesülnek a kiskereskedelmi láncok forgalmából, a rendszer máris olajozottan működik.