1p

A Szonda Ipsos Média,- Vélemény- és Piackutató Intézet novembertől az ESOMAR ’ABC’ státuszkategóriák képzéséhez szükséges kérdéseket is szerepelteti óriásplakát hatásvizsgálataiban.

A Szonda Ipsos Média,- Vélemény- és Piackutató Intézet novembertől az ESOMAR ’ABC’ státuszkategóriák képzéséhez szükséges kérdéseket is szerepelteti óriásplakát hatásvizsgálataiban - számolt be a Kreativ online.

Az ESOMAR státuszváltozó három részből alakul ki: a családban a főkereső foglalkozása, a főkereső iskolai végzettsége és amennyiben a főkereső nem folytat aktív tevékenységet, úgy a háztartás vagyoni helyzete, 10 tartós fogyasztási cikk alapján. Ez a három kérdéscsoport adja az A, B, C1, C2 és DE kategóriák képzésének alapját.

A státuszkategóriákat a kutatóintézet betölti közterületi tervező és optimalizáló szoftvereibe is, az Outdoor Navigátorba, Plannerbe és Speciálba. Ez a rendszer nemcsak pontosabb célcsoport-képzést, de a tervezés és az utólagos hatásvizsgálat eredményeinek összehasonlítását is lehetővé teszi. A kutatóintézet tíz éve végez óriásplakát hatásvizsgálatokat, jelenleg közel 6 ezer kampányról rendelkezik hatásvizsgálati adatokról.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!