1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Optimizmusra adnak okot az első féléves reklámpiaci adatok, amelyek ugyan mérsékelt 0,2 százalékos visszaesésről tanúskodnak, ám a számok az előzetes várakozásoknál kedvezőbbek.

Hirdetésekre 53,7 milliárd költöttek az amerikai piacon a Competitive Media Reporting (CMR) adatai szerint. A CMR szakemberei szerint a piac belátható időn belül talpra állhat.

A legnagyobb arányú növekedést 26,7 százalékot a spanyol nyelvű tv hálózatokon mértek. Pozitív változás volt a szakemberek szerint televíziós hálózatoknál (4,2%), regionális tv-knél (4%), a helyi napilapoknál (6,3%), a rádióknál (7,5%), és az internet (1,9%) esetében.

Az első félév vesztesei az országos sugárzású tv-k (12,6%), a fogyasztói és hétvégi magazinok (3,7%), az országos lapok (6,4%) és az outdoor médiák (4,6%-os csökkenést elkönyvelve.)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!