Hirdetésekre 53,7 milliárd költöttek az amerikai piacon a Competitive Media Reporting (CMR) adatai szerint. A CMR szakemberei szerint a piac belátható időn belül talpra állhat.
A legnagyobb arányú növekedést 26,7 százalékot a spanyol nyelvű tv hálózatokon mértek. Pozitív változás volt a szakemberek szerint televíziós hálózatoknál (4,2%), regionális tv-knél (4%), a helyi napilapoknál (6,3%), a rádióknál (7,5%), és az internet (1,9%) esetében.
Az első félév vesztesei az országos sugárzású tv-k (12,6%), a fogyasztói és hétvégi magazinok (3,7%), az országos lapok (6,4%) és az outdoor médiák (4,6%-os csökkenést elkönyvelve.)
Vártnál jobb számok a hirdetési piacon
Optimizmusra adnak okot az első féléves reklámpiaci adatok, amelyek ugyan mérsékelt 0,2 százalékos visszaesésről tanúskodnak, ám a számok az előzetes várakozásoknál kedvezőbbek.