1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Optimizmusra adnak okot az első féléves reklámpiaci adatok, amelyek ugyan mérsékelt 0,2 százalékos visszaesésről tanúskodnak, ám a számok az előzetes várakozásoknál kedvezőbbek.

Hirdetésekre 53,7 milliárd költöttek az amerikai piacon a Competitive Media Reporting (CMR) adatai szerint. A CMR szakemberei szerint a piac belátható időn belül talpra állhat.

A legnagyobb arányú növekedést 26,7 százalékot a spanyol nyelvű tv hálózatokon mértek. Pozitív változás volt a szakemberek szerint televíziós hálózatoknál (4,2%), regionális tv-knél (4%), a helyi napilapoknál (6,3%), a rádióknál (7,5%), és az internet (1,9%) esetében.

Az első félév vesztesei az országos sugárzású tv-k (12,6%), a fogyasztói és hétvégi magazinok (3,7%), az országos lapok (6,4%) és az outdoor médiák (4,6%-os csökkenést elkönyvelve.)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!