1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Optimizmusra adnak okot az első féléves reklámpiaci adatok, amelyek ugyan mérsékelt 0,2 százalékos visszaesésről tanúskodnak, ám a számok az előzetes várakozásoknál kedvezőbbek.

Hirdetésekre 53,7 milliárd költöttek az amerikai piacon a Competitive Media Reporting (CMR) adatai szerint. A CMR szakemberei szerint a piac belátható időn belül talpra állhat.

A legnagyobb arányú növekedést 26,7 százalékot a spanyol nyelvű tv hálózatokon mértek. Pozitív változás volt a szakemberek szerint televíziós hálózatoknál (4,2%), regionális tv-knél (4%), a helyi napilapoknál (6,3%), a rádióknál (7,5%), és az internet (1,9%) esetében.

Az első félév vesztesei az országos sugárzású tv-k (12,6%), a fogyasztói és hétvégi magazinok (3,7%), az országos lapok (6,4%) és az outdoor médiák (4,6%-os csökkenést elkönyvelve.)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!