Lelkes vásárlók:
- A női vásárlók nagy része ebbe a típusba tartozik – főleg egyedülállók és nyugdíjasok – akik leginkább gyalog intézik az élelmiszervásárlást.
-
- Ők általában elégedettek az üzletek kínálatával és nem gondolják, hogy túl sok árengedménnyel, akcióval találkoznának, vagy hogy a ruházati termékek esetében nem megfelelő minőséget kapnának a pénzükért. Ezzel együtt tíz közül csak az egyikük vásárol márkás ruhát.
-
- Erről a típusról nem mondható el, hogy jobban szeret bevásárlóközpontban vásárolni, mint hagyományosan, az - A portugálok képviselik a legtöbben ezt a típust, a britek a tizenegyedik helyen állnak. A magyarok a második leglelkesebb vásárlók és ebben csak a portugálok előzik meg őket. A csehek, a britek és a lengyelek a legkevésbé lelkes vásárlók.
Negatív vásárlók:
- Legkevésbé figyelnek oda arra, hogy természetes úton készült, genetikailag nem manipulált élelmiszereket vásároljanak.
-
- A hollandok és a svédek vezetik a csoporton belül a listát, a britek a harmadik helyen állnak, míg a lengyelek és a magyarok a lista legalján állnak ebből a szempontból.