A Nyugat-Európában több száz üzlettel bíró áruházlánc Magyarországon 2002 óta van jelen, elsősorban a bevásárlóközpontokban. Scheele elmondta, hogy a cég kereskedelmi filozófiájának megfelelően az egész család és minden korosztály számára kínál ruházati termékeket.
[ajanlo=538][igazitas=right/]A cég jelenleg Európa tizenkét országában működtet üzletet, a több mint 800 egységben több mint 35 ezer alkalmazottat foglalkoztat. Magyarországon augusztusig csak Budapesten voltak C&A-boltok, a jövőben azonban kizárólag a fővároson kívül nyit üzleteket. A cég illetékese a magyarországi beruházásokról, az üzletek forgalmáról, foglalkoztatottjainak számáról nem kívánt adatokat közölni.
A C&A azonban csak egy a sok külföldi divatcég közül, amely Kelet-Európában, azon belül Magyarországon kitűzte zászlaját. A terjeszkedők száma egyre nő - most már vidéken is. Saját egységekkel jelent meg nemrég a hazai piacon például a svéd Hennes & Mauritz (H&M) ruházati hálózat is. A H&M évekkel ezelőtt jelent meg a kelet-közép-európai piacon; Lengyelországban, Szlovéniában és Csehországban már ismert márka. Hasonló konstrukciót választott a magyarországi megjelenéshez tavaly a Zara cég, amely a világ 46 országában szerzett ismertséget áruházaival és leányvállalataival. A Zara korábban térségünkben eddig Lengyel- és Csehországban volt jelen.