1p

A szakemberek szerint az online magazinok többsége egy fillér bevételt sem fog realizálni, ha az üzleti modelljét az önálló működésre építi. Az online kiadványok vezetői körében egyre gyakrabban merül fel a klasszikus kérdés: Hogyan tehetnénk szert jövedelemre a jelenlegi tevékenységünkkel.

Persze ez utóbbi modellel kapcsolatban is vannak rossz emlékek. Az amerikai piacon a dotkomláz hevében volt rá precendens, hogy egyesek megpróbáltak ilyen hálózatokat szervezni. Ezek azonban gyorsan széthullottak, annak köszönhetően, hogy az üzemeltetők nem szorultak rá egymásra, és a közös működésből fakadó költséghatékonyabb gazdálkodásra, és egyéb szinergiákra. Akkor a racionalitás kevéssé határozta meg a piacot, a befektetők számolatlanul öntötték a pénzt a szektor cégeibe. Mára azonban gyökeresen megváltozott a helyzet, az egykor nagy reménnyel felvázolt üzleti modellek, nem váltották be a reményeket. Az életben maradáshoz új stratégai kell, amely megalkotásánál talán a hálozatok ötletét is érdemes adaptálni.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!