1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A hazai outletek néhány nagy névvel kívánják márkaportfóliójukat vonzóvá tenni a közönség számára. A kínálatukban ezért Versace, Gucci és Dolce & Gabbana (D&G) termékek is megjelennek majd, számol be a Napi Gazdaság.

A fenti nagy divatmárkák egyikének sincs itthon önálló üzlete, és a jelek szerint a közeljövőben sem kívánnak magyarországi divatházat nyitni. A törökbálinti GL Outlet olyan forgalmazókon keresztül szerzi be ezeket a márkákat, amelyek kapcsolataik révén hozzájuthatnak a visszamaradt modellekhez. A biatorbágyi Premier Outletben a Calvin Klein, a Camel Aktiv és a Geox termékeit lehet majd megvásárolni.

A két magyar outlet azért biztosít nagy lehetőséget ezeknek a márkáknak, mivel - a belvárosinál lényegesen alacsonyabb bérleti díjak miatt - azokat a magyar pénztárcákhoz közelítő áron tudják majd kínálni.

Szakértők szerint az outletek az első egy évben el fogják szívni a bevásárlóközpontok vásárlóinak egy részét. A siker elsősorban azon múlik, mennyire lesz erős a márkafelhozatal, illetve milyen gyorsan alakulnak ki az önálló márkás üzlethelyiségek, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!