A fenti nagy divatmárkák egyikének sincs itthon önálló üzlete, és a jelek szerint a közeljövőben sem kívánnak magyarországi divatházat nyitni. A törökbálinti GL Outlet olyan forgalmazókon keresztül szerzi be ezeket a márkákat, amelyek kapcsolataik révén hozzájuthatnak a visszamaradt modellekhez. A biatorbágyi Premier Outletben a Calvin Klein, a Camel Aktiv és a Geox termékeit lehet majd megvásárolni.
A két magyar outlet azért biztosít nagy lehetőséget ezeknek a márkáknak, mivel - a belvárosinál lényegesen alacsonyabb bérleti díjak miatt - azokat a magyar pénztárcákhoz közelítő áron tudják majd kínálni.
Szakértők szerint az outletek az első egy évben el fogják szívni a bevásárlóközpontok vásárlóinak egy részét. A siker elsősorban azon múlik, mennyire lesz erős a márkafelhozatal, illetve milyen gyorsan alakulnak ki az önálló márkás üzlethelyiségek, írja a Napi Gazdaság.
Világmárkákat is kínálnak a hazai outletek
A hazai outletek néhány nagy névvel kívánják márkaportfóliójukat vonzóvá tenni a közönség számára. A kínálatukban ezért Versace, Gucci és Dolce & Gabbana (D&G) termékek is megjelennek majd, számol be a Napi Gazdaság.