1p

Őrségváltás zajlik a popsztárok világában: az MTV2 zenecsatornán újabban számítógépes játékok hősei fakadnak dalra. Az ötletgazdák szerint virtuális sztárjaik reklámértéke felér a hús-vér hírességekével a fiatal fogyasztók körében.

A műsor így a szórakoztatás és a marketing tökéletes elegye. Egyszerre biztosít reklámfelületet a popsztároknak és kiadóiknak, a számítógépes játékoknak és a játékkonzoloknak, írja az Advertising Age. A közönség véleménye az internetes fórumokon közzétett hozzászólások szerint megoszlik a dologról. Van, aki otromba ötletnek tartja, hogy virtuális kedvencei reklámozzanak, de általában tetszenek a klippek a nézőknek.

A játékok és videoklippek producereként dolgozó Tony Shiff, aki a műfajt feltalálta, azt mondta, őt elsősorban a számítógépes játékok egyre pazarabb vizuális világa nyűgözte le, és ezzel akart kezdeni valamit. Először tehát nem a marketinges, hanem a kreatív ötleten volt a hangsúly, de Shiff és Coletti is elismeri: ez csak az első lépés, és tovább dolgoznak a virtuális sztárok tévés imázsán, mert azok ugyanolyan jól hozhatnak a konyhára, mint az igaziak.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!