A műsor így a szórakoztatás és a marketing tökéletes elegye. Egyszerre biztosít reklámfelületet a popsztároknak és kiadóiknak, a számítógépes játékoknak és a játékkonzoloknak, írja az Advertising Age. A közönség véleménye az internetes fórumokon közzétett hozzászólások szerint megoszlik a dologról. Van, aki otromba ötletnek tartja, hogy virtuális kedvencei reklámozzanak, de általában tetszenek a klippek a nézőknek.
A játékok és videoklippek producereként dolgozó Tony Shiff, aki a műfajt feltalálta, azt mondta, őt elsősorban a számítógépes játékok egyre pazarabb vizuális világa nyűgözte le, és ezzel akart kezdeni valamit. Először tehát nem a marketinges, hanem a kreatív ötleten volt a hangsúly, de Shiff és Coletti is elismeri: ez csak az első lépés, és tovább dolgoznak a virtuális sztárok tévés imázsán, mert azok ugyanolyan jól hozhatnak a konyhára, mint az igaziak.
Menedzsment Fórum
Virtuális hírességekkel reklámoz a Music Television
Őrségváltás zajlik a popsztárok világában: az MTV2 zenecsatornán újabban számítógépes játékok hősei fakadnak dalra. Az ötletgazdák szerint virtuális sztárjaik reklámértéke felér a hús-vér hírességekével a fiatal fogyasztók körében.