A KFC stagnáló értékesítési eredményei miatt a márka megújítása mellett határozott: a cég logójában szereplő alapító, Colonel Sanders rövidesen visszafiatalodik, és a menü gyorsétteremben szokatlan ételekkel bővül majd.
A Kentucky Fried Chicken gyorsétteremlánc tizennégy évvel ezelőtt kezdte használni a KFC nevet, hogy megszabaduljon a 'fried' szócskától, mivel az a fogyasztók számára azt sugallhatta, hogy náluk egészségtelen, zsíros ételek kaphatók. A névváltás, úgy tűnik, nem vált be, hiszen a cég a héten ismét a régi nevén, 'Kentucky Fried Chiken'-ként nyitott éttermet a Kentucky államban, Louisville-ben, írja az MSNBC.com.
[ajanlo=101][igazitas=left/]A névváltás része egy átfogó kampánynak, amit a cég vezetői a KFC márka megújításáért indítottak; a cél a vállalat Egyesült Államokban stagnáló üzleti eredményeinek javítása. A KFC már régóta szálka az anyacég, a Yum Brands Inc. szemében, mivel az értékesítés évek óta egyre hanyatlik, és a választék egészséges ételekkel való bővítése sem hozta a várt eredményeket - bár az elmúlt hónapokban bevezetett 99 centes csirkeszendvics sikere némileg növelte a bevételeket.
A Kentucky Fried Chicken néven most megnyitott étterembe előkelőbb design, ingyen használható digitális zenegépek, valamint alacsony asztalok és ottománok csábítják a vendégeket. Az ételkínálatot is bővítették olyan - általában nem gyorsétteremben kapható - ételekkel, mint például a garnélarák vagy a leveles kel. A KFC logójában szereplő Colonel Sanders, a cég alapítója szintén megfiatalodik, ezentúl kötényben mosolyog majd az emberekre.
A Yum Brands Inc., amely jelenleg 5525 KFC étteremet működtet az Egyesült Államokban, még az idén ötven új éttermet tervez nyitni a megújult designnal országszerte.
Menedzsment Fórum
Visszafiatalodik és kötényt kap a KFC alapítója
A KFC stagnáló értékesítési eredményei miatt a márka megújítása mellett határozott: a cég logojában szereplő alapító, Colonel Sanders rövidesen visszafiatalodik, és a menü gyorsétteremben szokatlan ételekkel bővül majd.