2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A KFC stagnáló értékesítési eredményei miatt a márka megújítása mellett határozott: a cég logojában szereplő alapító, Colonel Sanders rövidesen visszafiatalodik, és a menü gyorsétteremben szokatlan ételekkel bővül majd.

A KFC stagnáló értékesítési eredményei miatt a márka megújítása mellett határozott: a cég logójában szereplő alapító, Colonel Sanders rövidesen visszafiatalodik, és a menü gyorsétteremben szokatlan ételekkel bővül majd.

A Kentucky Fried Chicken gyorsétteremlánc tizennégy évvel ezelőtt kezdte használni a KFC nevet, hogy megszabaduljon a 'fried' szócskától, mivel az a fogyasztók számára azt sugallhatta, hogy náluk egészségtelen, zsíros ételek kaphatók. A névváltás, úgy tűnik, nem vált be, hiszen a cég a héten ismét a régi nevén, 'Kentucky Fried Chiken'-ként nyitott éttermet a Kentucky államban, Louisville-ben, írja az MSNBC.com.

[ajanlo=101][igazitas=left/]A névváltás része egy átfogó kampánynak, amit a cég vezetői a KFC márka megújításáért indítottak; a cél a vállalat Egyesült Államokban stagnáló üzleti eredményeinek javítása. A KFC már régóta szálka az anyacég, a Yum Brands Inc. szemében, mivel az értékesítés évek óta egyre hanyatlik, és a választék egészséges ételekkel való bővítése sem hozta a várt eredményeket - bár az elmúlt hónapokban bevezetett 99 centes csirkeszendvics sikere némileg növelte a bevételeket.

A Kentucky Fried Chicken néven most megnyitott étterembe előkelőbb design, ingyen használható digitális zenegépek, valamint alacsony asztalok és ottománok csábítják a vendégeket. Az ételkínálatot is bővítették olyan - általában nem gyorsétteremben kapható - ételekkel, mint például a garnélarák vagy a leveles kel. A KFC logójában szereplő Colonel Sanders, a cég alapítója szintén megfiatalodik, ezentúl kötényben mosolyog majd az emberekre.

A Yum Brands Inc., amely jelenleg 5525 KFC étteremet működtet az Egyesült Államokban, még az idén ötven új éttermet tervez nyitni a megújult designnal országszerte.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!