2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ITV mintegy 1 millió fontos hirdetési bevételkiesést tudhat magáénak, amiért múlt csütörtökön a Londoni terrortámadás miatti közvetítés idején a televízió áttért a folyamatosan - forgó rendszerben - frissülő hírekre, hogy összefoglalják a nap eseményeit.

Az ITV mintegy 1 millió fontos hirdetési bevételkiesést tudhat magáénak, amiért múlt csütörtökön a londoni terrortámadás miatti közvetítés idején a televízió áttért a folyamatosan - forgó rendszerben - frissülő hírekre, hogy összefoglalják a nap eseményeit.

Pete Edwards, a Starcom ügyvezető igazgatója szerint az így nem megjelent hirdetések összege több, mint 1 millió angol font. Edwards szerint azonban a hirdetők nem vesztettek semmit, mivel a többi médiumnál is a legtöbben visszavonták reklámjaikat, hogy ne sértsék meg a gyászolókat. A Sky News is levette műsoráról a reklámokat és így tett a legtöbb hírcsatorna is. A hirdetések majd egy későbbi időpontban fognak megjelenni.

Hasonlóan reagált a Guardian is, amely az első öt oldaláról száműzte a reklámokat, csakúgy, mint a Daily Telegraph. A Timesnak csak a 27. oldalától láthatóak reklámok, míg az Independentnek a 28. a Sunnál pedig a 24. oldaltól engedték megjelenni a hirdetéseket.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!