Az ITV mintegy 1 millió fontos hirdetési bevételkiesést tudhat magáénak, amiért múlt csütörtökön a londoni terrortámadás miatti közvetítés idején a televízió áttért a folyamatosan - forgó rendszerben - frissülő hírekre, hogy összefoglalják a nap eseményeit.
Hasonlóan reagált a Guardian is, amely az első öt oldaláról száműzte a reklámokat, csakúgy, mint a Daily Telegraph. A Timesnak csak a 27. oldalától láthatóak reklámok, míg az Independentnek a 28. a Sunnál pedig a 24. oldaltól engedték megjelenni a hirdetéseket.
Menedzsment Fórum
Visszafogták a reklámokat a londoni terror miatt
Az ITV mintegy 1 millió fontos hirdetési bevételkiesést tudhat magáénak, amiért múlt csütörtökön a Londoni terrortámadás miatti közvetítés idején a televízió áttért a folyamatosan - forgó rendszerben - frissülő hírekre, hogy összefoglalják a nap eseményeit.