Az egyezmény Európán kívül az Ázsia-Csendes-óceáni térségben, Afrikában, Latin-Amerikában és Kanadában lévő nagyobb piacokat érinti, ahol a terméket jelenleg a Bayer és a GSK együttesen promotálják.
Nincs változás azonban az Egyesült Államokra vonatkozó megállapodásban, amely szerint a két gyógyszergyártó most is együtt forgalmazza a Levitrát. Ehhez hasonlóan Olaszországban sem lesz változás a közös forgalmazási megállapodásban, ahol a terméket a Bayer Levitra, a GSK pedig Vivanza néven forgalmazza, valamint azokban az országokban sem, ahol az egyik társaság kizárólagosan forgalmazza a terméket.
A megállapodás értelmében a Bayer 208 millió eurót fizet a GSK-nak az európai és nemzetközi ko-promóciós jogok ellentételezéseként. A cég számításai szerint 2006-ban növekedni fognak bevételei a tranzakció következtében, egy becsült 118 millió eurós negatív hatás után, amely a 2005 első negyedévi üzleti eredményben jelentkezik. A 90 millió eurós különbség a már megtörtént egyszeri kifizetések miatt jelentkezik.
Menedzsment Fórum
Visszakapta a Bayer a Levitra promóciós jogait
A Bayer HealthCare (BHC) és a GlaxoSmithKline (GSK) gyógyszergyártó cégek megállapodtak, hogy a merevedési zavarok kezelésére szolgáló Levitra promóciós jogai a GSK-tól visszaszállnak a Bayerre többek között az európai piacon is. A megegyezés értelmében a Bayer 208 millió eurót fizet a GSK-nak a jogokért.