A fogyatékosokat képviselő aktivisták mérföldkőnek nevezték, hogy a Ryanair ellen pert nyert Bob Ross, akit 2002-ben a Stansted Airport beengedő kapujában 18 font megfizetésére kötelezett a társaság, amiért segítettek neki a beszállásban, és külön helyet biztosítottak tolókocsijának. Az 54 éves férfi nem tartotta jogosnak, hogy egészségügyi állapota miatt mintegy 6300 forintnak megfelelő összeggel többért utazott franciaországi úticélja felé, mint utastársai - akiknek ez az út 10 fontba került -, és hátrányos megkülönböztetés miatt pert indított.
[ajanlo=84][igazitas=left/]A Ryanair azzal védekezett az eljárás során, hogy a BAA légitársaság-üzemeltető cégnek fizette Ross az összeget, és a földi személyzet, nem pedig a légitársaság nem volt felkészülve a tolókocsis utas ingyenes kiszolgálására. A fapados társaság szerette volna, ha a repülőtér felelősségét állapítják meg az ügyben, de a per azzal zárult, hogy a Ryanair feladata lett volna a különleges elbánást igénylő utas díjmentes kiszolgálása.
(Menedzsment Fórum)
Visszakozik a Ryanair a tolókocsi-ügyben
Hivatalos nyomásra megváltoztatja a Ryanair ír fapados légitársaság eddigi gyakorlatát, mely szerint pótdíj kifizetésére kötelezte a tolókocsiba kényszerült utasokat.