A szponzorpénz összegét egyik fél sem hozta nyilvánosságra. A megállapodás értelmében a pénzügyi támogatás mellett a két fél összehangolja kommunikációs és marketingtevékenységét is. Szeiler József, az FTC Kft. ügyvezetője elmondta: a mezeken az egyesület címerén és a póló gyártójának emblémáján kívül ezentúl kizárólag a Westel logója látható majd, de a klub vezetése tárgyalni kíván az eddigi mezszponzorokkal, az Avisszal és az Arany Ászokkal forgalmazójával is a további együttműködésről. Hozzátette: reményeik szerint a nagy összegű anyagi támogatás mellett a mobilcég jelentősen segíti a csapat marketingjének, illetve ajándéktárgy-értékesítésének felfutását is.
A következő 3-5 évre vonatkozó tervek szerint a Fradinak az európai labdarúgás élvonalába kell emelkednie. A Westel a csapat fokozatos építkezésében hisz, így egyelőre nincsenek pontos elvárások, hogy a zöld-fehéreknek milyen eredményt kell produkálniuk, a nemzetközi kupaszereplés kiharcolását viszont minden évben kötelező feladatként jelölték meg.
Westel pénz a Fradinak
A Westel Mobil Távközlési Rt. és a Ferencváros két éves támogatói szerződést kötött, és ennek értelmében a hazai gazdasági élet kiemelkedő szereplője tette le voksát a legeredményesebb és legnépszerűbb hazai labdarúgó csapat mellett. A mobilszolgáltató erről október 30-án írt alá két éves szerződést a futballklub tulajdonosával, az FTC Labdarúgó és Sport Kft.-vel.